elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

1 aprilie 2018

Shangri-La: Crucea de sub Antarctica - Impresii

Este o carte interesant, genul "Dan Brown", daca imi permiteti sa categorisesc asa.
Desi are elemente de mister, intriga si actiune, nu pot spune ca m-a prins atat de mult, poate si din pricina faptului ca citeam in paralel si alte carti. Merita citita desi e un pic cam mare si necesita ceva timp, in jur de 24 de ore cred ca mi-a luat in total sa o duc la capat. Va spun asta ca sa stiti la ce sa va asteptati. Mai trebuie sa ii multumesc lui Laur ca mi-a imprumutat-o :) si nu m-a certat ca i-am inapoiat-o dupa aproape un an :)).
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...