elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

4 ianuarie 2018

Tigrul Alb - Impresiile mele

Incep anul in forta cu "Tigrul Alb". Un roman scris de un scriitor indian, despre o particica din viata unui sofer sarac din India.
Motivul pentru care am ales-o a fost faptul ca Bookster mi-a recomandat-o, asa ca n-am mai stat pe ganduri (am incredere in recomandarile lui). Si ma bucur, pentru ca e o carte frumoasa, inspirata din realitate, sau cel putin asa pare. E o carte pe care am citit-o destul de usor si repede, desi am avut o perioada mai greoaie :D, stiti si voi cum e dupa Revelion.
M-a impresioant foarte mult povestea soferului indian, sarac, mai ales faptul ca pe alocuri anumite parti ale povestii erau metaforizate, la fel ca in Viata lui Pi, ca uneori nu-ti puteai da seama daca e adevar sau fictiune ceea ce se povesteste.
E un roman pe care-l recomand din toata inima, celor care vor sa exploateze din punct de vedere al lecturii o tara ca India.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...