elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

28 noiembrie 2017

O mie noua sute optzeci si patru - Impresii

Dupa ce am citit omonimul acestui roman din japoneza (1Q84) si romanul care trateaza aceeasi tema, m-am hotarat sa citesc acest binecunoscut roman al lui George Orwell si nu mi-a inselat asteptarile. Este un roman care a fost si ecranizat in 1984, scris in 1954. Am incercat sa vad ecranizarea insa nu m-a impresionat , asa ca n-am reusit sa-l vad pana la final.
Cartea in schimb mi-a placut, pana la final cand mi s-a parut ca s-a terminat prea brusc, fara o continuare pe masura. Comparativ cu Povestea servitoarei care a avut o continuitatea undeva in viitor. Dar trecand peste acest aspect, cartea este o adevarata capodopera si merita citita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...