elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

10 octombrie 2017

Barbati si alte catastrofe - Impresii

Este o carte care nu m-a impresionat prea tare, nici prin modul in care a fost scrisa, nici povestea in sine.

Asa cum sugereaza si titlul, cartea se vrea a fi un pic feminista, dar mi se pare ca amesteca oarecum oalele prea mult. Am citit-o mai mult pentru ca am zis sa-i dau o sansa chiar daca mi s-a parut respingatoare de la primele pagini. La un moment dat chiar ii povesteam cuiva ca mi se pare cea mai proasta carte pe care am citit-o.
N-am spus-o niciodata pana acum, dar acum o spun, este o carte care nu merita citita, dar daca totusi aveti timp la dispozitie pe care nu stiti cum sa-l pierdeti puteti sa incercati. Sunt curioasa sa aflu si parerile altor persoane, desi este o carte pe care nu as recomanda-o altora!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...