elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

20 septembrie 2017

Jocul cu mărgele de sticlă - Impresii

Este unul dintre romanele care a fost votat cartea lunii (cred ca pe luna iunie daca nu ma insel) pe unul dintre grupurile de pe goodreads din care fac si eu parte.

In principiu acesta a fost motivul pentru care am hotarat sa o citesc. Acesta si totodata faptul ca era pe stocul Bookster, ca altfel nu cred ca as fi achizitionat-o doar asa ca sa-mi fac un moft, nu ca nu as avea incredere in parerile altor oameni, dar in principiu acolo votam carti despre care am auzit dar pe care nu le-am citit.
Oricum cartea parea buna, cu referinte bune peste tot si chiar adaugata prin multe topuri.
Si nici nu m-a dezamagit intr-un final. Este o adevarata capodopera, desi sunt convinsa ca nu am inteles-o atat de bine. Am citit ceva referinte despre ea dupa ce am terminat-o si m-a lasat masca cand am observat cat de profund au putut sa o inteleaga si totodata sa o perceapa altii.
Oricum, e o carte foarte frumoasa pe care o recomand cu caldura!
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...