elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

15 august 2017

1Q84 (Vol1) - Impresii

Am inceput sa citesc aceasta carte ca o provocare primita pe un grup de pe Goodreads. Ideea era sa citim toti o carte(aceeasi carte) intr-o luna.
Din pacate n-am reusit sa o termin in iulie cum era provocarea, dar important este ca am citit-o, si desi a fost un pic cam lunga si la un moment dat ajunge sa te oboseasca stilul acesta, am reusit sa o duc la bun sfarsit.
E o carte pe care o recomand, dar trebuie sa va avertizez ca trebuie sa va inarmati cu rabdare pentru ca volumul doi deja incepe sa se ingruneze (ca volum) si ajungi sa te intrebi de ce citesti aceasta carte si daca sa continui sau nu. Al treilea volum incepe insa sa creeze un pic de tensiune si isi mai revin lucrurile pe parcurs.
Primul volum l-am citit mai mult pe drumuri, pe autocar si pe tren. Era interesant, dar eu eram curioasa care e lagatura dintre titlul romanului si romanul 1984 al lui George Orwell, pentru ca aparent numele de aici venea, din ce am inteles ideogramele din japoneza pentru 1Q84 sunt aceleasi cu 1984. Poate asta este pana la urma singura legatura. :) Dar va las si pe voi sa descoperiti acest lucru ;).
Oricum m-a facut curioasa de 1984 pe care am pus-o pe lista mea "de citit"!
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...