elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

26 iulie 2017

Ghidul autostopistului galactic - Impresii

Am aflat de cartea asta cu aproape 6 ani in urma de la un prieten (Gabi). Atunci am cautat-o in format electronic si am gasit-o doar in engleza asa ca m-am apucat s-o citesc asa, dupa un timp au intervenit cateva probleme si am lasat-o balta.. pana anul acesta cand am gasit-o pe Bookster, am pus-o in whishlist si la un moment dat mi-am zis ca i-a venit randul asa ca am imprumutat-o.
De curand am dat si de o lista, top 100 de carti de citit (la un moment dat o sa o urc aici lista respectiva) si faptul ca acest titlu se regasea in lista m-a determinat sa o imprumut si s-o citesc cu atat mai mult.
De curand am reusit sa termin primul volum din seria cu acelasi nume de 5 volume.
Exista si o ecranizare a cartii, dar va sfatuiesc ca de fiecare data sa cititi mai intai cartea, si dupa sa savurati si filmul.
Nu m-a dezamagit deloc aceasta carte, am ras asa cum n-am mai ras demult la o carte.
V-o recomand cu caldura!
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...