elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

19 noiembrie 2009

Parfumul - Amintiri legate de citirea cartii


In urma cu cativa ani am vazut reclama filmului la tv si mi-am propus sa-l vad. Spre dezamagirea mea am adormit, fiind foarte obosita, asa ca am ramas cu visul de a-l vedea mai ales pt faptul ca mi se paruse interesant. Peste ceva timp am afla ca filmul a fost facut dupa o carte si mi-am propus sa o caut si sa o citesc. Am reusit sa fac rost de carte in format electronic si am citit-o.
Pot spune ca mi-a placut enorm... Poate genul acesta nu prinde la toti, insa mie chiar mi-a placut cartea. In cele din urma am reusit sa vad si filmul. E destul de horror filmul, insa mie mi-a placut. In timp ce citeam cartea incepusem sa percep mirosurile in alt fel, si mirosuri cu care ma obisnuisem au devenit noi pentru mine si interesante. Recomand cartea tuturor cu mare placere. Sunt sigura cava va trezi simtul olfactiv si voua. Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...