elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

13 iulie 2009

Idiotul - Amintiri legate de citirea cartii

Stilul lui Dostoievski e foarte greu de digerat, dat cu toate astea cartile lui sunt de-a dreptul superbe. E o carte cu dus si intors, cu situatii inedite. O carte foarte faina, ce mai. Lectura placuta!

Un comentariu:

  1. am citit "Idiotul"....mi a placut foarte mult...mi s a parut mai "cald"decat "crima si pedeapsa" sau "demonii",in sensul ce a m inteles mai bine ceea ce transmitea autorul...mi a ramas impregnat in suflet atat prin personajul printului cat si prin sfarsitul amar al romanului...cei ce n ati citit inca romanul,grabiti va...nici nu stiti ce pierdeti...

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...